kanske lite lugn och ro.

Det har varit ganska hektiska dagar, eller nästan vecka blir det ju. Tim var ju här halva förra veckan och igår kom även Deborah hit för 1 dygns vistelse. Hon skulle på intervju idag och kom hit igår. Givetvis ställer man upp med sovplats. Och lagom till våran frukost kom även Emma hem från Kanada.
Jag och Deborah snackade gamla minnen heela dagen igår. Helt sjukt kul! Det konstaterades också att vi inte setts på ca 3 år.. Galet! Fast känslan var som om vi sågs för ett par veckor sedan, med massor att ta igen.
Kan meddela att NU är jag trött. Riktigt trött. Efter ha gått på stan mer än någonsin på mindre än en vecka och ha besök tar faktiskt på krafterna. Men det har också varit väldigt kul.
Kanske jobbar imorgon och torsdag också i barnehage. Men min kontaktperson har inte hört av sig som avtalat. Känns lite trist och förmodligen ringer han tidigt imorgonbitti när man är inställd på att inte jobba. Dagens i-landsproblem.
Annars jobbar jag bara lördag och söndag den här veckan. Bransjekväll söndag vilket kommer bli kul. Och nästa helg är det ååååååre! Shit nu går tiden fort igen. Lovely! Det betyder också att jag snart åker hem. Känns jätte skönt. Mycket att se fram emot. Så härligt.
Idag har det varit en bra dag, solen har tittat fram fast med starka vindar. OCH jag var på skattekontoret vilket för första gången i världshistorien gick smärtfritt. Hann knappt fylla i formuläret klart innan det var min tur och hon jag kom fram till var väldigt bra. Så jag skuttade nästan ut därifrån! Fast.. Jag ska inte ropa hej än för skattekortet är inte i brevlådan.

Dagens musik; Håkan Hellström - Försent för edelweiss



men lika ihålig, och alla har kriser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback