its a beautiful day.

Onsdag hemma i tumba. Idag har jag känt mig typ fyllesjuk fast jag inte druckit på över en vecka..? Är inte det märkligt? Så jag har känt mig jävligt trött, ont i huvudet och smula illamående. Inte alls kunnat sätta fingret på vad det kan vara. Tills jag vände lite på mig i sängen. AJ! Juste jävlar.. Massagen igår! Såklart. Hon fick antagligen igång min kropp och själ så pass att det här blev slutresultatet av allt. Att jag inte tänkte på det. För fy faaan va stel jag är i nack/axel och skulderpartiet just nu. Och det var också där hon tröck mest. Kanske har sin logiska förklaring. Svar ja.
Till på köpet så har det varit helt strålande väder idag. Klarblå himmel samt sol. Igår när jag var inne i stan så snöade det som bara den. Typiskt min tur, ja. Så blir väl någon form av promenad idag med Kaisa. Vi ska faktiskt först iväg och sola. I NEED IT! Blek blekare JAG.
Har till och med hunnit sova på soffan idag. Snacka om skönt! Bara koppla av. Läste först lite i Håkan h´s bok "Ps, lycka till ikväll" för att sedan bara bädda ner mig och sova. Det är avkoppling! Mammilu är fortfarande hemma och är sjuk. Men imorgon jobbar hon igen. Tycker det är jävligt synd att vi missar en dag på solvalla när vädret är så perfekt. Men när varken jag eller mammilu känt oss helt hundra är det nog inte värt det.
Annars idag, nada. Fy fan va skönt att säga så när man är hemma och annars har häcken full. Men trust me, det kommer. Helgen är mer än fullspäckad. Gillas! Kommer träffa helt fantastiska människor på fredag och lördag. Länge sedan sist och så har jag vikt hela söndagen till Madde. Så kos vi ska ha det!
Någon som vet hur man kopierar bilder från facebook numera? Hatar att dom ändrar allt hela tiden..
Mer än så blir det inte idag tror jag. Enjoy!

Dagens musik; The kooks - Sofa song



hon skär sig i handleden i solskenet, för hon säger att hon redan sett spanien...

Kommentarer
Postat av: Madeleine Liljestam

Blek, blekare, sjukt blek, likblek, MADDE! YEEEY! <3 :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback