du är snart där.

Today is the day! Ikväll kommer alltså min fina lillebrur hit. Det ska bli jätte kul! Ser verkligen fram emot dessa dagar. Så idag ska jag först träffa Vegard som ska få klippa mig och så ska jag ta en liten promenad bara. Annars har jag ingenting planerat, alls. Kanske inte behövs faktiskt. Tänkte gå förbi affärn också in inhandla lite mat och diverse. Nu när det inte är bara mig att tänka på så måste man ju engagera sig.
Kollade upp också vart Håkan skulle spela och det visade sig ligga väldigt nära där jag bor, vilket är ett stooort plus.
Planerna för mig och min bror ser ungefär ut som så här; ikväll blir det bara chill eftersom han kommer så sent. Imorgon jobbar jag ett par timmar vilket betyder att han får roa sig själv här hemma hos mig. (För det blir nog aaallt för trist för honom att hänga med mig på jobbet) Och fredag blir det tur på stan, kolla in vm tälten med mera fika och kanske lunch på stan. Kvällen tänkte jag ta med honom till jobbet så han får se hur det ser ut.
Lördagen är dagen med stort L för det är då Håkan spelar!! Shit va jag längtar. Ska försöka hitta nånstans hur låtlistan ser ut. Man vill ju tjuvkika lite såklart.
Så om jag inte hinner blogga dessa dagar så vet ni varför helt enkelt! Ska försöka ta mycket bilder om jag får tillbaka kameran av Jennie ikväll annars lägger jag ansvaret på Tim.
Gissa om jag kommer ha bra dagar. Det kan helt enkelt inte bli fel.

Dagens musik; Håkan Hellström - Du är snart där



där under träden, bakom stängslet, finns en stig för dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback