2 days left.

Idag fredag! Alltså bara idag och en jobbdag kvar innan vi draaaar! Shit va nice! Infomail osv har skickats ut med vad vi vill äta dom olika kvällarna och bokningsreferenser så vi kan checka in själva direkt på gardermoen när vi kommer dit. Så nu är det tamefan nära. Måste packa klart också, tjuvstartade ju i onsdags med tanke på hurdan jag är. Sista tar jag imorgon och småplocket på söndag.
Känns lite som att alla tagit lite helg. Igår var det ändå mycket gäster men klockan kvart i 12 hade vi klappat igen baren. Var väldigt skönt måste jag säga. Tog sällskap med Samuel hem och eftersom att vi var så glada över att sluta så tidigt fick det bli tvtittande, glass och te hos honom tills Vegard kom hem. Riktigt skönt att bara varva ner på det sättet. Men jag vill ha söndag nu!
Fast när jag minst anar det är det söndag och jag har säkert bråttom om jag känner mig rätt.
Så nu ska jag ner på stan och möta Toy en sväng i snövädret.

Dagens musik; Lady gaga - Born this way



solen har gått upp, den skiner inte på oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback