ingen idyll.

Sådär då var sista biljetterna bokade och klara för midnattsrocken, alltså själva festivalbiljetten. Känns kanon bra. Men mitt enda och ständiga problem är, vad fan ska man ha med sig? Kläder är faktiskt inte kul, egentligen. Jag vet att jag ska ta med mig varma kläder då det faktiskt är jääääävligt högt upp i norr vi ska befinna oss och tälta. Och dom som känner mig vet mycket väl hurdan jag är. Fryser jämt. Vegard kommer få spunk på mig om jag så ens påpekar att jag tycker att det är kallt. Så det vågar jag inte riskera. Ska skriva till en av hans vänner och dubbelkolla vad sjutton jag ska ta med mig.
Igår blev det inte alls någon mega fest. Lite trist men också skönt att kunna komma hem i tid. Idag börjar jag tidigt för att vi ska hinna städa så mycket som möjligt. Så det blir nog tidigt hem ikväll också, vilket jag inte alls tar skada av. Var svintrött när jag gick upp tidigare idag. Så hoppas jag att jag och Deborah hinner träna när jag kommer hem. Allt beror också på hur mycket bära det blir idag, kanske bara det är ett träningspass i sig..
Annars händer det inte mycket mer. Kommer bara vara jobb dom närmaste dagarna, innan jag åker hem. Som jag vet om iallafall.

Dagens musik; Eric Amarillo - Om sanningen ska fram



som jorden älskar månen, som sjömännen älskar havet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback