and then, oslo.

Mitt rockstar liv har ju minst sagt tagit fart. Eller ska jag säga globetrotter? Har garanterat kommit ikapp Kjersti i flygtimmar och då är hon ändå flygvärdinna. Har aldrig känt mig så van vid en resa som när jag står på flygplatsen. Iallafall fick jag verkligen den känslan idag. Den var sjuk. Allt gick på rutin. Skön men ändå världens mest märkliga känsla. Hade ju aldrig trott att jag skulle få den fantastiska möjligheten att få resa så här mycket. Men jag är glad att få sådana tillfällen.




Kom lite sent med planet igår men det gick bra. Körde hem då pappilu har helt stört ont i nack/axelpartiet. Men jag satt faktiskt på planet hem och tänkte att det vore kul att få köra. Så det gjorde mig absolut ingenting, snarare att jag tyckte det var kul! Får ju så sällan köra numera.
Fick iallafall sova betydligt fler timmar natten till idag än vad jag gjort på säkert 1 vecka. Det var skööönt! Men då får man ju också räkna med att man är tröttare när man kliver upp också. Vilket jag, givetvis, var. Härjade ner med packning och allt till centrum för att bli sådär härligt lökig som man kan bli efter en promenad, med en resväska som lever sitt egna liv. Allt gick bra som tur var och på väg mot oslo var jag, igen.
Skyndade mig hem så gott jag kunde kastade in väskan sa tjena till Emma innan jag fick åka upp mot jobbet. Endast 5-10 min sen. Och jag trodde jag skulle bli ännu mer sen. Snacka om att jag är effektiv. Men då var jag också tvungen att stoppa för att köpa snus till Annsi, så delvis hennes fel då. Haha.
På jobbet blev det cool lugnt med dryga bankmänniskor. Bra med en mjukstart för resterande dagar kommer bli betydligt tuffare. Typ imorgon.
Så nu kommer jag kunna blogga lite mer. Har redan kollat på flygbiljetter hem igen nästa vecka. Annsi och jag kom överens om en bra dag så vi har en deadline på städningen av barerna samt kunna åka tillsammas. Praktiskt va? Ser ut att bli på onsdagkväll jag kommer hem. Haha flyg flyg fågel flyg. Nu ska jag sooooova.

Dagens musik; Veronica Maggio - Satan i gatan



några kvar att lita på, och några kvar att tycka om...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Jo men tjena globetrotter. Bara att höra av dig när du bokat så ska vi se vad vi kan göra......

Puss o kram. P = Pain!!!!

2011-06-16 @ 09:27:04
Postat av: angelique

Absolut i will! Om inte annat kan annsis pappa plocka oss, det diskuterade vi igår och jag känner att du kan få slippa arlanda om han kan hämta istället :) Men lovar att höra av mig! Puss å kramis, krya på dig!!

2011-06-16 @ 13:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback