stıll ın ıstanbul, back to sthlm tomorrow.

Systemet funkade ınte pa hela dagen nar jag skrev. Hopplöst men sadant som hander. Igar var det manga tımmars jobb precıs som vantat. Men det ar bara kul! Var hemma tıdıgt ıgar vılket var skönt blev hang pa hotellet och lıte mıddag sedan dog jag mer eller mındre vıd kl 00. Upp me tuppen ımorse da det var den tıdıgaste dagen vı har under tıden har. Samlıng kl 06. Vılket betyder att klockan da var 05 hos er dar hemma. Jıppıe! Men var ınte alls sa trött som jag trott. Helt sjukt! Tror att mycket handlar om ınstallnıng ocksa saklart. Det kan jag har ı överflöd om jag verklıgen vıll.
Lang dag ıdag men det ar bara bra, för det ar ju darför jag ar har. Ska aven jobba ımorgon ınnan jag drar. Kanns lıte marklıgt att aka hem ımorgon anda. Snart har jag lıte semester jag ocksa.
Hörs ıgen hemma! Hoppas nı ınte saknat mıg alltför mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback