sol vs jobb.

Det blev inte något speciellt igårkväll mer än att jag Toy och Kjersti satt hos Vegard och myste typ. Tror alla var ganska sega efter så mycket sol under dagen. Blev tidigt hem då jag kände att tröttheten tog över. Gick upp tidigt idag då jag börjar på jobbet tidigare än vanligt. Så idag har jag inte gjort mer än pratat med både mammilu och pappilu i telefon. Pappa mådde väl sådär, men hoppas att det går över så han slipper operation iallafall. Vet ju på ett ungefär hur jävligt det kan vara, men exakt den smärtan har jag ju inte upplevt. Men nära och det räcker.
Nu ska jag gå mot jobbet så får vi se hur den här kvällen/natten artar sig, hoppas såklart på att det blir lite ös så timmarna går.

Dagens musik; Bo Kaspers Orkester - I samma bil



trodde aldrig jag skulle stanna så länge, river en vacker dröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback