tack och hej nu drar jag mot kirkenes.

Okej gubbar och gummor jag borde fortfarande plocka ner det sista i packningen vilket tar 2 min egentligen om jag tar tag i det. Men det är de, ta tag.. Finns så mycket annat kul man kan pyssla med liksom, blogga, kolla facebook, kolla när jag ska åka in till stan, kolla på tv, sminka mig, åka till centrum och handla med pappilu osv osv osv. Jag kommer alltid på ursäkter för att aldrig bli klar med packningen. Så är det verkligen jämt. Jag är hopplös när det kommer till packning. Trots packningslistor... Men något ska man väl vara mindre bra på också? Rent ut sagt, skit kass på. Men i övrigt är allt klart för resan. Så det känns toppen! Vegard ringde även idag för att stämma av och ge mig en update. Haha taggad tror jag? Det är i och för sig jag med.
Så nu måste jag verkligen göra klart allt eftersom jag måste dra om 2 timmar. SHIT va roligt det kommer bli!
Men ska då återigen inte vara bitter på min bror som då är nu på skansen. Där givetvis Håkan Hellström spelar idag eftersom att jag inte kan åka och kika. Typiskt.

Dagens musik; September - Party in my head



stan har feber ikväll, strålkastar ljusen bländar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback