typiskt också.

Blä varför när allt klaffar så skiter nästa sig! Stackars Danielle fick avbryta semestern pga allt skit. Så när vi äntligen ser ljuset i tunneln med boende i göteborg så har vi istället ingen bil. Typiskt. Om någon känner att dom inte behöver bilen i helgen så kan jag ta hand om den väl. Vill ju så gärna åka till göteborg i helgen. Fan också. Men nu ser det dessvärre mörkt ut. Jag som gärna ville träffa Alexandra också.
Jaja dagen i sig har ju varit positiv iallafall, jag har varit hemma hos min vän Sofie och äntligen träffat hennes dotter Molly. Var där hela dagen och mot slutet kom resten av familjen hem. Insåg ju såklart tidigt att det var längesedan jag var där, men det tog priset när pappa Anders kommer in och säger "OJ hon är inte blond längre!" Haha neej det kan man väl säga! Det var väl mer än 2 år sedan jag var det. Och dessutom inte ens korthårig.
Jag måste besöka dom oftare.
Så imorgon får vi se om jag och Jessica är påväg till göteborg eller inte. Som det ser ut nu. Inte.

Dagens musik; Chris Brown - 3x



känn ingen sorg för mig göteborg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback