regn regn regn.

Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Har typ trott att solen ska titta fram så man kan lägga sig och steka lite. Annars tog jag bara tag i min offantligt stora hög med tidningar och urklipp på Håkan H. Så nu är alla iallafall urklippta och klara att sättas upp i ett nytt kollage. Dock saknas ju givetvis det viktigaste och det är ju en ram. Har ju redan en som är fylld till max och jag kan garantera att jag fyller en till utan problem. Däven för en karl! Han är utan tvekan no 1.
Annars har jag förgyllt kvällen vid tvn faktiskt. Kände att jag inte hade ork till annat. Trots att jag hade pratat med Sarah tidigare om att följa med henne på en promenad, men orken var knapp så jag hoppade det. Har inte riktigt känt mig helt hundra idag heller. Vet inte riktigt vad det är, magen är i ett jävla kör som vanligt.
Har blivit extremt sugen på att åka iväg någonstans, igen. Typ göteborg ett par dagar eller så. Jag vill åka berg och dalbanor! Och massa annat såklart.
Men vi får se hur det blir med något sådant, folk får ju inte semester förrens nästa vecka och har säkert planerat upp den. Jag dör ju inte av att faktiskt inte ha något planerat och att vara på en och samma plats ett tag.
Men hej, rastlösheten är ett faktum för mig så är det bara.

Dagens musik; Rolffa - Hjerteknuser



för det är ett nytt spel och jag vill inte vara med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback