böcker hit och böcker dit.

Nu är det läge att uppdatera så det inte längre står att det regnar här. För det gör det absolut inte! Det har varit strålande väder nu i 2 dagar och jag har solat båda. Fast mest igår faktiskt. Tänkte även ta en powerwalk igår men efter middagen var det jag som låg i magkramper utan anledning. Så klockan 21 var det jag som va påväg mot sängen. Försökte sova men det gick sådär såklart. Kollade en film som för övrigt var ganska sjuk, på ett bra sätt, the other guys. Somnade inte förrens sent in på natten. Idag mår jag bättre men känner ingen direkt hunger alls. Har fått i mig en liten skål med laktosfri fil och start. Mängder med vatten som vanligt. Så får se hur middagen ikväll blir helt enkelt. Sedan i lördags har det varit väldigt upp och ner. Min kropp har vägrat samarbeta alls. Gör givetvis allt i min makt att återställa det.
Som tur är har jag absolut ingenting planerat så det är okej, men rastlösheten kommer ikapp som en blixt.
Ska börja läsa bok nr 2 för den här vändan hemma. Kommer nog ha läst ut allt jag äger och har när jag återvänder till oslo. Där kommer jag i och för sig låna en bok av Vegard som verkar kanonbra, Idas dans. Självklart är den då på norska. Så det ska bli jätte spännande att få läsa min första bok på norska, men jag vet att det kommer gå hur bra som helst. Har ju sällan haft problem med norskan faktiskt. Språket är något jag faktiskt kan säga att jag saknar nu när jag är hemma. Jag har alltid älskat det språket av någon märklig anledning!
Annars idag gör jag absolut ingenting, förmodligen startar och läsa nästa bok.

Dagens musik; Adele - Rolling in the deep



vill inte ha ett honky-tonk liv för alltid, nej ingenting varar för evigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback