att fira sin bursdag.

Min bursdag/födelsedag kunde inte blivit bättre. Shit vilken dag eller kväll kanske jag ska säga! Mina planer gick väldigt bra och blev bättre än förväntat. Vegard följde även med och åt på fridays, jätte mysigt. Och som vi åt sen! Shit jag var nog i matkoma bra länge. Men det är de värt. Så tog vi in en flaska vin och så fortsatte det. Precis som lovat så sjöng Lars med helium för mig när dom kom in med desserten till mig med fyrverkeri på. Man kände sig som ett litet barn igen. Haha. Det var helmysigt!
Men innan vi åkte till akerbrygge och Emma kom från gymmet fick jag världens finaste födelsedagspresent! En stooor bukett med gula rosor och biljetter till Håkan Hellström här i oslo!!! Kan säga att hela grünerlökka hörde hur glad jag blev! Haha.



Sedan kom även Kjersti och Dan till fridays. Men Kjersti valde att gå hem till pojkvännen istället, vilket jag förstår. Men vi andra gick vidare för att invänta Lars tills han slutade så festen kunde börja. Åpenbar, Barfly och ett till ställe där vi mötte Lars på som jag inte kommer ihåg namnet på. Där stannade vi ett tag tills vi tog taxi till Nobilis, väldigt mycket folk och dansvänlig musik vilket vi var ute efter. Där var vi till stängning och jag borde gjort som Vegard och gått hem pyttelite tidigare istället för att vi bestämde oss för efterfest. Ett under att vi inte fått klagomål, liksom efterfest en måndagsnatt? Haha. Men det var roligt faktiskt.
Så jag ska absolut inte klaga på att jag inte blivit firad för det blev jag, deluxe. Dessutom så tyckte Vegard att det var en bra idé att skriva med bläck på min arm "grattis" så att alla skulle förstå att det var jag som fyllde år. Haha.
Det har inte riktigt gått bort än kan jag säga. Men jag tycker om honom ändå. Och snart blir vi grannar och jag kommer att befinna mig där så mycket jag kan. Stackarn.
Så idag har man varit sliten som få. Sovit, försökt städa, bäddat rent, lagat god pasta carbonnara, kollat handboll och köpt lite glass. Trots allt har vi hunnit med mycket.
Imorgon är det jobb lite grann och annars inget speciellt. Håndball på tv typ.

Dagens musik; Petter - Vinden har vänt



dom gick iland och jag flöt iväg, det här är min tid...

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Ska du säga!! Men tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback