23 år idag.

Min dag är kommen! Idag blir jag 23 barre!! Och visst låter 23 mycket äldre än 22? Inte för att det överhuvudtaget känns som att jag fyller år, nu heller. Har för mig att jag använde en liknande mening förra året i bloggen? Mycket möjligt.
Tycker dock att måndag är en rejält trist dag att fylla år på. Alla jobbar och man kan inte fira speciellt mycket. Inte för att just själva "firandet" är super viktigt men hade varit trevligt ifall man kunde styrt upp med fler.
Fast jag och Emma ska ha en jätte mysig kväll iallafall. Jag har planerat att vi ska vara på fridays nere vid akerbrygge. Där jobbar min vän Lars och där har dom ju sjukt bra drinkar. För något måste man ju fira med, så en matbit och någon god drink tänkte vi. Plus att han lovade att sjunga för mig med helium, det får man ju bara inte missa! Kommer bli super kos!
Plus att jag är feberfri idag! Yeey, första dagen sedan i fredags väldigt bra. Dock sitter lite av halsontet kvar men absolut inte som förr. Så himla skönt!
Det här året är första året som jag själv inte är hemma på min födelsedag. Känns lite märkligt men det är ju inte som att fylla år när man fyllde 7 direkt. Men det kommer firas när jag kommer hem en sväng i februari.
Kommer jobba ett par timmar på onsdag och kanske torsdag om jag har lite tur.
Men idag ska jag iallafall bara göra lite som jag känner för, för det är min dag.

Dagens musik; Håkan Hellström - 2 steg från paradise



en vän är en vän, hur taskigt livet än gått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback