kjedeligt.

Det har inte direkt hänt massor sedan jag var i Hemsedal. Igår städade och tvättade jag sedan på kvällen var jag och Emma bjudna på middag hos hennes vän Lars. Mycket trevligt och god mat! Tackar så hjärtligt för det.
Inatt sov jag verkligen sjuuukt dåligt. Vaknade så fort jag vände mig och var halv grinig när jag gick upp, vilket kan ha berott lite på min lilla feber jag kände av. Men genom att trycka i sig vatten och lite mat så kände jag mig lite bättre. Men har känt mig hela dagen lite sisodär.
Var och fikade med Madde och Toy innan dom skulle till jobbet, jag jobbar ju bara lördag den här veckan så det är äckligt surt. Sökte dock en del jobb inatt, hoppas på positiva svar. Håll tummarna!
Var sedan och mötte Emma för att vi skulle köpa en kabel som man har från datorn till tvn. Visade sig såklart att det var fel. Så blir att byta imorgon eller något.
Vi lagade en jätte god middag och så kom Emmas gamla jobbarkompis Stine hit för att göra oss sällskap. Var länge sedan sist vi sågs så det var roligt.
Imorgon så ska vi äta middag hos en som heter Johanna. Det är tydligen så här man gör när man är ledig på kvällarna, äter middagar hos varandra. Själv är jag dock ganska sugen på att se handbollen imorgon. Vi har den norska kanalen där dom visar sina matcher och snart snart snart hoppas jag att vi har 4an här. Vi har ansökt om det iallafall. Vill ju ha det nu under vm och till söndag pga solsidan. Det är verkligen så skönt med tv.
Och på tal om tv, va sjutton håller ni på med i sverige egentligen!? Kan man betta på om x2000 kommer i tid?! Haha det var bland det roligaste jag hört! Galet, då går det inte ofta i tid alltså.
Ska börja se på nästa reise hjem också. Mitten på februari hade jag nog tänkt. Men vi får se.

Dagens musik; Tini Tempah ft. Eric Turner - Written in the stars



jag tror jag hörde nån, längst fram ropa mitt namn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback