tillbaka i oslo, i nya lyan.

Då är man i land, börjat med vardagsrutinerna igen. Dock nya lägenheten. Ska lägga upp bilder när det inte står väskor överallt tänkte jag. Jag har tagit kort men det är när det ser ut som 3e världskriget här. Och den som känner mig vet vad jag tycker om det. Så dom lediga stunder jag haft hemma detta dygn så har jag plockat. Jätte härligt med ny lya! Är så himla nöjd. Jag och Emma kommer trivas som bara den här. Vill nog aldrig flytta från den här lägenheten. PLUS att vi har tv. Det var så grymt imorse, tvättade, åt frukost OCH kollade på tv samtidigt. Alltså det där med att glo på tv när man äter frukost är ju bara så nice. Det får en att koppla av lite extra. Så tour de ski fick det bli på tvn. Nästan som hemma i tumba när mammilu glor på tv under vintern.
Jobbade idag ett par timmar men fick sluta tidigt. Ganska skönt då jag kom hem igår kväll, kunde inte somna förens vid kl 3 säkert. Och en huvudvärk hela dagen idag som inte var nådig. Fick huvudvärkstabletter men den höll i sig, trots mängder med vatten. Så det blir tidigt i säng så jag pallar imorgon. För imorgon blir det desto mer, idag var det nästintill tråkigt. Eller ja, det var svintrist!
Lördag som det ser ut nu är jag faktiskt ledig. Första lördagen sedan i somras. Det är stort! Och faktiskt ganska skönt. Emma hade planerat middag här hos oss med några vänner. Några jag inte känner så bra så det ska bli kul. Att faktiskt få vara med för en gångs skull.
Söndag morgon åker ju jag och Toy buss till hemsedal. Tror den gick vid kl 9. Har fått ett litet "körschema" för dagarna där också. Och allt låter ju toppen! Kommer helt säkert bli galet. Läääängtar.
Nej nu ska jag försöka krypa till kojs, men kan inte låta bli att dra på smilbanden när jag ser att jag sitter i våran soffa och har tvn på. Det är så här det ska vara.

Dagens musik; Kid Cudi - Pursuit of happines



plötsligt stiger febern över trettinie, behöver ingen kristallkula...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Tänk att en tv kan vara en så stor glädje källa... Men det är ju klart att är man i princip uppvuxen med tv på rummet så ingår det ju i standarden man vill ha.... även på en båt...HaHaHa. Puss o kram. P

2011-01-07 @ 09:36:02
Postat av: angelique

Pappilu du har helt rätt, exakt så är det ju! 6 månader i stort sett utan tv gör en väldigt glad! tragiskt men sant :) nuss og klem!

2011-01-07 @ 10:03:57
Postat av: Anna

Svar: Tack, vad gullig du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback