mot jobbet, trotsa febern.

Inatt var ju som det var såklart, när man knappt kan svälja och febern gör att man fryser och svettas hela tiden. Började med att gå och lägga mig med mina ullstrumpor, mjukisbyxor, en långärmad t-shirt plus min humörtröja och duntäcke såklart. Ändå frös jag. När jag väl somnat efter mycket om och men så vaknar man någon timme senare av att man håller på dö i värmeslag. Lovar att man kunde steka ägg på min kropp i det tillfället. Så jag sov ju sådär halvbra kan man säga.
Vaknade och det värsta då var min hals. Men nu har jag druckit te och massa vatten och tagit huvudvärks tabletter så jag hoppas att jag klarar en arbetsdag på det. Det visar sig helt enkelt. Går det så går det, men jag mår ju inte toppen. Ska köpa glass påvägen till jobbet också. Plus att Emma fick köpa med sig halstabletter. Håll tummarna jag orkar inte bli sämre iallafall.
Mot jobbet nu då.

Dagens musik; David Guetta feat. Rihanna - Who´s that chick



ser hela stan sjunka, som titanic med alla ljusen tända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback