i rymden finns inga känslor.

Igårkväll var en jävligt skön kväll. Skulle följt med Emma till Stine på middag men jag hade noll ork. Så det blev bänkad i soffan framför handboll deluxe istället som jag tidigare skrivit. Såg sedan filmen I rymden finns inga känslor. Helt fantastisk film! Jag velade hela filmen om jag verkligen tyckte den var bra eller ej. Men efter jag sett hela bestämde jag mig för att den var riktigt bra! Sevärd allihopa!
Började sedan försöka referera till mig själv, kan man ha en släng av asberger? För i sådana fall tror jag att jag har det. Fast Madde försäkrade mig om att jag inte hade det. Haha. Fikade nämligen med henne nu för ett tag sedan. Så mysigt! ÄNTLIGEN. Plus att hon ska vara i stan nu i 2 veckor och inte hålla på och fjanta sig att åka hem jämt. Tycker jag är mycket bra.
Kände iallafall igen mig i filmen med mycket som hände, men för det betyder det absolut inte att man har asberger. Jag vet att jag inte har det. Jag är alldeles för social för det.
Idag så är det väl jobb som står på schemat. Fast precis som igår står jag inte i baren utan fortsätter och snarare avslutar inventeringen. Ganska skönt att bryta av med det ibland också. Och eftersom jag inte slutar så sent så kommer jag med all säkerhet möta upp Emma och gänget senare. Vi har en som fyller år idag nämligen. Känns som att det är väldigt många som fyller år i januari. Mycket bra månad om man frågar mig.
Men nu ska jag städa och lyssa på min man Håkan, annars händer inte mycket. Imorgon blir en bra dag med mycket handboll och fantastiskt sällskap.

Dagens musik; Håkan Hellström - För en lång lång tid



tjattrar om att jag ska följa med han, nej tack inge mer rumba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback