handboll och den stundande hemresan.

Blev inget jobb idag. Men är lite irriterad ändå att min kontaktperson på jobzone sa att han skulle höra av sig igår eftermiddag om hur idag såg ut, vilket han inte gjorde. Men men, sådant som sker. Så idag står ingenting på schemat. Sov väldigt bra inatt så jag hade ingen stress med att gå upp. Ändå känner man sig inte utvilad, är inte det märkligt? Så jag började med tvätten och vädra ur lägenheten typ. Annars har jag bara sett på reprisen av guldbagge galan och ätit frukost.
Eftersom jag inte har några planer alls idag blir det nog att kolla på lite film. Det enda som väntar mig idag är handbollsträningen ikväll, och det ser jag fram emot! Jag har ju inte tränat sedan jag skadade ryggen, vilket är ett bra tag sedan nu. Så nu måste ju ryggen hålla iallafall. Men hej träningsvärk imorgon! I like.
Såg också på aftonbladet.se att inte Carlén heller ska spela ikväll. Då blir det tufft mot Danmark helt klart, utan både Carlén och Kimpa borta. Två mycket tunga namn på samma position. Men dom är ju ändå klara för semifinal men ändå.
Har också försökt kolla på datum att komma hem och hälsa på. Det är verkligen inte lätt. Det är ju rätt mycket nu i februari så då blir det inte till att komma hem iallafall. Och i mars är det Håkan H och vi åker till åre med jobbet. Men tänkte försöka komma hem till min brurs 20års dag trots att det handlar om 3 dagar eller så. För jag jobbar ju givetvis söndagen innan han fyller år. Annars ser det ut som att det blir i april.. 3 månader igen som jag inte har möjlighet att komma hem alltså. Men det löser sig.
Imorgon är det we will rock you! Kommer bli så grymt. Härligt att få se Reidun på scenen igen också.

Dagens musik; Snook - Inga problem



blir ingenting på en minut, och att alla paradis ljuger till slut...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Hej hej. Danmark flaggar också att dom inte tänker gå för fullt, samma som Sverige. Bägge är ju klara så dom "vilar sig" i form till semi... Lycka till med din egen nystart på handbollsträningen, junisblåsor here we come.... Puss o kram. P

2011-01-25 @ 14:58:29
Postat av: angelique

okej det är ju tur det i sådana fall! men nu får vi hålla tummarna för att alla andra i svenska laget kliver fram istället! får höra om matchen efteråt :) japp med all säkerhet massa junisblåsor.. suck! puss å kram

2011-01-25 @ 17:49:59
Postat av: Jenny

Fortfarande snygg i håret ser jag! :)

2011-01-26 @ 09:06:28
Postat av: angelique

oh yes jenny! ;) trivs väldigt bra i det!

2011-01-26 @ 10:28:19
Postat av: stina

i hägersten :) blir förmodligen inflytt 1 Mars!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback