halv konstig helg.

Söndag, igen? Känns fan som det var igår ändå som det var söndag och vi var hos oss och åt ihjäl oss och glodde på solsidan och time out. Tydligen gick den här veckan ganska fort ändå. Så snart är väl både vår och sommar här innan man ens fattar att man hängt undan vinterjackan.
Vi fick ju som tidigare skrivet besök hemifrån i form av Rickard och Nypan. Helt spontant sa dom till Emma i torsdags att dom minsann skulle ta en roadtrip hit till oslo. Jaha och inte mer med det tydligen. Så det har varit fullt ös hela helgen.
Jobbade först på barnehagen i fredags och det gick super bra faktiskt! Kul att få träna norskan ordentligt, eftersom barnen inte förstår svenska så var jag så illa tvungen till att snacka norska. Hej det gick, sådär. Men träning ger färdighet har jag hört.
Emma styrde senare på kvällen upp en as schysst middag och vi väntade på att grabbarna skulle anlända. När dom klivit innanför dörren var festen igång. Så vi gick ut här där vi bor på massa olika ställen och hade en jävligt kul kväll! Trots att man fick leda vissa hem. Men vad gör det om 100 år. Haha.
Jobb igår också då. As lugn kväll och vi hade mest äldre som var där. Så det var coolers att stå själv i baren, hade några riktigt roliga gäster som jag surrade med när dom kom och handlade. Men kvällen dog fort. Så kl 1 stämplade jag ut. Nöjd och glad.
Blev att mysa med wallmans gänget på champoo innan jag gick hem. Sovit ganska gott inatt trots allt, ändå är jag trött. Hopplöst.
Så idag händer inte många knop, ska väl gå och köpa lite gott innan det blir handboll, solsidan och timeout.
Grym vecka väntas, handbollsträning, lite jobb och we will rock you musikalen på onsdag. Bra som fan.

Dagens musik; Veronica Maggio - Nöjd



men vi vet att allt byts ut, vad som betytt något...

Kommentarer
Postat av: Sara tiger

Ibland går tiden alldeles sjukt fort! Kolla bara på Rasmus. Nyss hade jag en bebis! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback