bra märklig dag.

hej jag tycker att oscar e en väldigt ung o facinerande person som vekligen e värd det allra bästa.

Jag har fått för mig att alla har haft en gästbloggare i sin blogg, och nu har tydligen jag också det. Oscar tog sig friheten att skriva av sig lite. Tänker inte yttra mig hurvida jag håller med eller inte utan låter bara det vara hans ord. Men oscar du kan vara lugn, du är alltid välkommen hit, med eller utan dialekt. Haha.

Intervjun idag hittade jag, till slut till. Det var som jag trodde, provisionsjobb. Inget jag känner ALLS för. Men tog det positivt iallafall att jag var den 1a iår som dom överhuvudtaget tog in på intervju. Dom hade inte känt tidigare att dom ville anställa någon men nu var det tydligen dags. Så det får jag väl ta åt mig iallafall. Han skulle höra av sig nästa vecka, men jag kommer tacka nej.
När jag satt på bussen, efter myyyycket om och men, till skolan jag skulle jobba på fick jag ett samtal. Hade tidigare fått förfrågan att lämna mitt cv till ett företag för dom var intresserade, vilket jag godkände så dom ringde idag. Så på fredag har jag intervju med dom. DOCK, misstänker jag även här provisionsjobb. Är jag förföljd!? Kom igen ge mig bara ett schysst jobb som man vet att man överlever på.
På fritidset gick det jätte bra. Fick faktiskt bra feedback av han jag jobbade tillsammans med så det känns bra. Det var åk 3-4 som jag var med mest. Gick kanon.
Så resten av veckan är jag åter på mitt vanliga jobb, som jag trivs bra med. Tacka gudarna för det! Blir en bra vecka det här tror jag.
Tränade faktiskt handboll idag till råga på allt, imorgon blir det nog träningsvärk. Det har jag inte känt förut, läge för det nu alltså. Ryggen kändes bra under hela träningen så hoppas det håller sig så. Hjärta handboll alltså. Fy fan va jag saknar det! Det är då jag är som lyckligast just nu, på planen. Satte nästan alla mina skott men passningarna var kassa. Man kan alltså inte vara på topp jämt.
Snart sängen. Tackhadetbrahej.

Dagens musik; Christina Aguilera - Show me how you burlesque



när jag fallit tungt, på ditt minnes skrothög

Kommentarer
Postat av: Inte oscar allafall

den där oscar verkar vara en snäll än! vad e det för härlig dialekt han har då?:P

2011-02-18 @ 13:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback