urless tisdag.

Ibland undrar jag hur trött man får bli. Försökte ta mig upp ur sängen i 2 timmar, det gick bara inte. Och ändå är jag fortfarande väldigt trött nu. Stört. Vaknade också inatt av att ryggen gjorde ont. Blev sjukt orolig men det känns bättre nu. Fast börjar det göra ont på handbollsträningen ikväll så måste jag kliva av. Inte värt att chansa känner jag.
Har heller inte fått något svar från det stället jag ska till på torsdag på intervju. Får ringa dom imorgon i sådana fall.
Idag har inte varit alls lika kul som igår. Men imorgon kan det bli kul, jag och Toy skulle försöka hitta på något kul. Jag dör av att inte ha saker och ting att göra. Tristess deluxe och så blir man ännu mer trött av att inte göra nånting. Så det ska bli skönt att kötta lite på träningen ikväll.
Snart börjar också skid vm väldigt väldigt snart! Hoppas att kunna ta mig dit och se på idioterna som far genom snön i full fart. Jag ska bara få tag i mina två vänner som kommer jobba i moods of norway tältet. Man ska ju passa på.

Dagens musik; Håkan Hellström - Kär i en ängel



och han drömde att han inte behövde nån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback