skit rygg, fan.

Gårdagen var mycket mycket mycket speciell. Rådde totalkaos på vissa ställen men det löste sig och kvällen var faktiskt ganska intressant. Människorna som kom (dom flesta iallafall) hade varit på en matmässa som håller rum i Lilleström just nu. Och Leröy skulle ha världslansering av nå ny fisk eller så som hette Catch. Så 6 olika bufféer och fribar på öl, vin och brus. Så ni kan ju gissa hur det såg ut i baren. Men det var faktiskt kul med något heeelt annorlunda. Sedan vet jag ju inte hur många som faktiskt såg dom 4 numren som visades av artisterna men ändå.
Något väldigt mycket mindre roligt var en incedent i baren. Med tanke på stressen så hann man ju varken dricka vatten, gå på toa eller tänka på hur mycket klockan var.
Jag skulle bära upp en back med ölglas som vanligtvis inte brukar väga speciellt mycket och ställa upp den på bardisken. Det jag inte visste var att den var dubbelpreppad med ölglas, alltså dubbelt så tung. I mina beräkningar tänkte jag alltså inte på tyngden utan tog bara i med armarna för att lyfta upp den. Men insåg ju ganska snabbt hur mycket tyngre den var och lyfter med ryggen upp. Pang säger det och ryggen var förstörd! Hann inte tänka så mycket mer på det utan kör på eftersom det är sjukt mycket folk. Känna och tänka efter fick bli ett senare problem.
Själva grejen hade inte blivit så stor om jag sett hur backen var fylld för då hade jag burit upp den på annat sätt och varit beredd på det.
Men så var inte fallet nu, såklart.
När vi var klara på jobb vid ca kl 3 så känner jag verkligen smärtan komma, ordentligt. Väldigt snarlik smärta som tidigare när jag hade en spricka i disken i vintras. Det enda som rusade i huvudet var; inte nu igen..
Väl hemma och försöker lägga mig i sängen och tyckte det borde kännas bra av att ligga, IKKE. Det gjorde ont hur jag än försökte. Tänkte till slut nästan gå ut i soffan och sova sittandes om det skulle kännas mindre. Till slut somnade jag.
Idag vill jag inte ens beskriva smärtan fick knappt på mig varken byxor eller strumpor idag. Man vill bara gråta.
Varför ha tur i tigerstaden? Jag har ju inte haft det förut så varför nu.
Det jag glädjs åt nu är mina fantastiska vänner. Vad vore livet utan vänner.

Dagens musik; Band of horses - The end´s not near



det verkar som hon överlevt, sen sist jag såg henne...

Kommentarer
Postat av: Mammilu

Kolla upp ryggen på engång!!Så du får bekräftat att du inte slagit upp skadan!Puuuus!Mammilu ;)

2011-02-09 @ 18:28:15
Postat av: angelique

ja jag skaaa! måste se över ekonomin också.. :/ men det löser sig nog! fick också tips om att gå till en sjukgymnast men jag vette sjutton.. :P PUSS

2011-02-09 @ 19:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback