nu blir jag less.

Jahapp då är man inne på dag 5. Men är ledig idag så nu borde huvudvärken försvinna. Blir lite less nu faktiskt. Har också försökt ta blåbärsvitaminer, men IKKE! Ingenting hjälper. Och idag är jag illamående också pga det. Fan. Så vad mer ska man göra? Har vädrat lägenheten också i över 1h för att försöka få in frisk luft idag. Känns mest som att ju längre man är vaken ju sämre blir det.
Så nu är alla tips och trix välkomna! Jag gör vad som helst. För imorgon kommer det bli ös på jobbet. Över 400pers och lördag. Ja det är ju bara att räkna ut själva.
Vi ska också ha möte om tisdag, då vi har en väldigt märklig dag. Har hört två olika antingen är det 600 pers eller 800 pers med buffé från världens näst största fiskleverantör, om jag inte minns helt fel, Leröy. Så det lär bli en del krångel antar jag.
Med andra ord är det jag som inte gör ett skvatt idag. Allt för att bara bli av med huvudvärken.
Tur att solen skiner iallafall så man blir lite glad.
Hoppas att pappilu har kommit hem ordentligt idag från egypten också. Det återstår och se. Skulle inte vara några problem men man vet ju hur det varit där nere nu.

Dagens musik; The Killers - Human



ändå har jag inte hittat vad jag letar efter, jag har varit i alla städer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback