hatkärlek, på hög nivå.

Riktigt bra måndag om jag får säga det själv. Eller okej vaknade första gångerna imorse av huvudvärk och valde att faktiskt stänga av klockan helt, allt för att bli helt väck huvudvärken. Jag lyckades! Im the best sometimes. Bestämde att möta upp Toy för lite shopping av mat, en utav dom absolut tråkigaste sysslorna man kan göra. Men, äta bör man annars dör man. Äta gör man ändå dör man.. Så gick vi hem till henne och hon svängde ihop en fantastisk kycklingsallad. Var mätt ända tills jag skulle äta igen. Helt perfekt.
Blev också en kaffe vid meny innan hon drog iväg och boxade ihjäl någon stackare. Själv försökte jag överleva dom isiga gator som just nu är i oslo. Samtidigt som jag hade ett långprat med mammilu i telefonen. Ja faktiskt så kan jag ibland göra två saker samtidigt. Lägg även till 2 kassar med mat som balanserades. DET NI!
Mötte upp Emma, Lilja och Josse som satt på ungdomsmottagningen. Och där kunde vi tydligen sitta tills vi blev gråhåriga. Jag och Josse ledsnar efter en miljard timmar senare så vi gick och köpte mat. Till slut kände vi oss nästan som hemma där, lite mysigare belysning och man kunde nästan tro att det var ett vardagsrum.
Efter mycket om och men och jag hann se ubåtar så var vi hemma. Grönsaker och dipp med filmen Burlesque. Jag både hatar och älskar den. SOM FAN! Åååh, den är så fantastisk och man blir så arg. Dom är så snygga och duktiga. BLÄ! Men jag erkänner, den ligger som topp 1a på min filmlista just nu. Men schyyy säg ingenting.. Den är bäst. En vacker dag kanske man ser ut så. Fast till en början får jag sukta framför filmen.
Imorgon handboll och det blir att kötta järnet. Och hålla tummarna att intervjun jag är inbokad på på torsdag kan ändras till en annan dag. Ofta det händer på EN av TVÅ dagar jag jobbar. Typiskt.

Dagens musik; Burlesque soundtrack - Somethings got a hold on me



för inget är logiskt, för att ingenting är magiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback