fredag så att säga.

Japp fredag idag då, trots att gårdagen kändes som lördag. Men det är för att jag inte är van att jobba så många dagar i sträck, man vänjer av sig fort tydligen. Men det är idag och imorgon kvar. Och so far går det utan problem. Igår var det fler små russar än dagen innan, men det gick skit bra. Trots att dom var betydligt mer partyglada än dom andra. Fördelen är att man kan skoja till det lite mer när det är yngre förmågor. Så jag och David hade rätt kul.
När jag är påväg hem och klockan nästan är 3 går jag förbi champoo och har inte en tanke på att någon från oss skulle vara där så jag går bara förbi. Det fick jag minsann sota för direkt. Vegard ringer upp och frågar varför i hela friden jag bara går förbi utan att titta in! Så det var bara att vända igen. Och där satt ganska många ändå. Så den tabben gör jag ju inte igen, haha.
Det bästa med det hela var ju också att jag fick sällskap hem. Kanon!
Så snart ska jag iväg på min intervju och sedan jobba. Skönt med en vanlig kväll ikväll faktiskt.

Dagens musik; Coldplay - The scientist



har stått i regnet så länge att jag börjat krympa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback