fint väder gör så mycket.

Oops idag kunde det gått hur som helst. Hade säkert sovit bort hela dagen om inte Jennie väckt mig. Stängde av larmet på mobilen i hopp om att jag skulle ta mig upp, IKKE. Fast det hade ju inte gjort jätte mycket om jag sovit bort hela dagen heller eftersom jag inte har nånting planerat. Kan tycka dock att det är lite osmakligt att sova bort hela dagen.
Hör på nyheterna och ser på facebook hurdant väder ni har i sthlm, vintern har visst kommit tillbaka med en stor smäll. Dock är det ju faktiskt bara februari och det är väl så här vi ska ha.
Det är nu jag faktiskt är VÄLDIGT glad att jag bor i oslo. För just idag har vi strålande sol och klarblå himmel. Fantastiskt väder! Så jag tänker ta mig en promenad ner till stan. Har i och för sig ingen att gå med men att gå själv är inga problem heller. Kan vara skönt med en liten promenad och min rygg mår nog bara bra av det. Har varit och köpt voltaren tabletter så hoppas att det blir helt bra efter det.
Ikväll när Jennie kommer hem från jobbet ska vi bara mysa i soffan med gotteri och tjejiga filmer. Det kallar jag fredag! Ska bli så härligt.
Emma är i rönninge den här helgen så henne träffar jag inte förrens måndag kväll.
Imorgon är det jobb för min del, ser faktiskt fram emot att jobba. Känns ganska långtråkigt att bara gå hemma fast man ibland behöver det.

Dagens musik; Aloe Blacc - I need a dollar



du måste vara blind, du kan inte se när löven faller ner

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var helt sjukt vilket snökaos det blev här under natten och på förmiddagen under fredagen.Men vi fick faktiskt också strålande solsken men då var det ju liksom för sent... L Fortfarande snygg i håret ser jag förresten ;D

Kram Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback