tänk att jag har ledigt.

Puh, ledig dag in my ass! Den här stackars lediga dagen har knappast varit något ledigt. Upp tidigt fortfarande den tidiga definitionen för mig.. kl 11 för att möta Vegard vid kl 12. På schemat stod julklappsshopping! Jag hade liksom inget annat val att köra på det idag när jag ändå var ledig. Hade dock följt med iallafall och om jag jobbat gått direkt till jobbet. Men eftersom jag var ledig så fick vegard gå mot jobbet själv. Och jag avslutade min julshopping. Jag är härmed KLAR med julklappar, födelsedagspresenter m.m. Ett par kronor fattigare men jävlar vilken lättnad.
När jag kom hem slutade inte effektiviteten där. Jag insåg att today is the day, att överhuvudtaget komma någon vart med min flyttpackning. Vi ska ju som bekant vara ute ur lägenheten den 5 jan. Vilket betyder att tiden är knapp trots 1 månad kvar. Med tanke på att jag jobbar så mycket hinns det liksom inte med allt där. Jag ska försöka göra klart nästan allt innan jul. Det ser so far ljust ut. Jag blev nästan heeelt klar med Emmas grejer och packade mycket av mitt också. Det som faktiskt går att packa. Kan ju såklart inte packa allt av kläder för då har jag ju ingenting att ha på mig dom närmaste två månaderna, dumt. Men jag har kommit någonstans iallafall.
Och självklart har jag ju hunnit med mer! Jag har färgat håret, med hjälp av Lisa dock. Haha jag var lite för lat för att göra det själv men ville få det gjort idag annars ser jag ut som heikko peikko som vi säger i min familj. Vilket jag redan gör trots ny färg.. Gick även ner med massa väskor som jag packat så man slipper ha dom att samla damm här. För SÅ stor lägenhet har vi inte och definitivt inte när man är 3.
Men eftersom jag har sådan förbannad pannknack just nu och känt mig febrig på stan är det läge att krypa till kojs när man ändå har möjligheten. Då kanske illamåendet försvinner också.
Lycka är även att jag hann se TVÅ handbollsmatcher idag! Inga höjdare någon av dom, but still handboll!

15 dagar kvar.

Dagens musik; Coldplay - Talk



för hon säger att hon redan sett spanien, och världen förtjänar inte dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback