önskar ett dygn var 48h.

Har egentligen inte super mycket att uppdatera med sedan igår. Det händer liksom inte mycket annat än jobb. Igår hade vi inventering för hela slanten så även fast det egentligen inte behövde bli sent så pga det blev det så iallafall. Så någon gång efter kl 3 ,som ni också kan se skrev jag inlägget seeent igår, kom jag hem. Trött och sliten dog jag i sängen. Dog tydligen så pass mycket att jag lyckades FÖRSOVA mig idag!! Tror om jag ska vara helt ärlig aldrig skett i vuxenålder. Hade 30 min på mig att komma ur sängen och börja gå mot jobbet. Alla som känner mig väl inser ganska fort att 30 min är ca 2 timmar för lite. Jag är så förbannat seg när det gäller det där. Och att äta men det ämnet är vi ju inte riktigt inne på just nu. Men någon form av smink lyckades jag få på mig samt kläder. Kom endast 3 min sent! Rekord! Och vill aldrig göras om.
Så idag var det helt FANTASTISKT att få stämpla ut kl 01. Framför allt med tanke på att jag inte haft en bra dag, inte enbart pga försovningen. Som jag tror beror på min migrän jag vaknade med.. Inte att leka med den huvudvärken jag haft idag.
Imorgon är det istället en helvetes dag, så jag hoppas på mindre huvudvärk och mer ork. För imorgon har vi allt av utrymme bokat, samtidigt. Och vi är givetvis kort om folk också. Det blir att kötta! Men allting går! Det blir vad man gör det till. Så jag oroar mig inte, för går det åt helvete så har vi iallafall försökt. Kan liksom inte bli mer än fel.
Tänkte nu skriva att jag längtar tills söndag då jag har en dag då jag inte har något planerat. Men tar genast tillbaka det och ändrar till tisdag.

21 dagar kvar.

Dagens musik; Mariah Carey - All i want for christmas is you



hon låg på gatan, medan rymdskeppen sände meddelanden genom atmosfären...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback