trasig som människa.

Ja fast jag är trött så är det nog lika bra att uppdatera här nu. Jag var helt paj vid kl 21-22 ikväll och trodde det inte var sant. Dock har jag varit så jäkla trött hela dagen, dessutom känt mig som om trikken kört över mig. Suck. Sliten själ. Men nu har jag väl så som mammilu sa "kommit in i andra andningen" för jag är inte alls lika trött nu. Men jo jag är trött.
Igår gick det riktigt bra, trots lite strul och don. Men allt fixas! Fick fina Merete i baren uppe hos mig med tanke på antalet gäster. Så summan av kvällen var att, klart det var mycket men jag har haft myyycket värre kvällar. Toy var saknad deluxe, men hon kommer hälsa på. För hennes egen skull.
Idag har jag socialat med Samuels tjej Carin. En fantastiskt härlig och söt tjej som jag kom bra överens med från första stund. Så vi har vandrat runt lite på grünerlökka och fikat på både Godt bröd och Ryes. En mysig eftermiddag helt enkelt. Så när jag kom hem ordnade jag mig en macka av det goda brödet jag fått med mig hem av Carins vännina på godt bröd. SMASK säger jag bara! Ibland är kontakter super!
Efter det tog jag på mig träningsbyxorna och vandrade ut. 1h powerwalk som jag nästan var påväg att ta 30min till på för att det kändes så bra. Trots tröttheten. Därav att jag skippade gymmet då det känns onödigt att gå dig och göra något halvdant när man ändå kan röra lite på sig.
Hoppas dock att jag är piggare imorgon så då ska jag besöka gymmet minsann!
Kommer även imorgon tänja på mina egna gränser genom att följa med Deborah på torsdagspils med henne och några kollegor. Jag har lovat att följa med "någongång" och det blev imorgon eftersom hon ändå fyller år. Det kommer bli kul! Och dessutom träffa nya människor, perfekt.
Nu är nästa anhalt sängen, och inte kolla på how i met your mother! FY va trist!! Jag har nämligen varit flink och kollat ikapp alla säsonger och nästa säsong börjar i september. Kaos i mitt huvud!
Så istället har jag börjat se two and a half men från start. Haha no life! Men det är ju kul.

Dagens musik; Coldplay - Talk



jag går förbi och tänker, att när jag faller ja det gå fort då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback