snart är vardagen i oslo tillbaka.

Igår tänkte jag att jag skulle vara lite duktig och gå och lägga mig tidigt. Typ kl 23. Grattis! Vid kl 01.30 la jag mig. Hopplös! Och då hade jag ändå gått ifrån Samuel och Vegard tidigt för att försöka vara duktig. Men försöka duger och det är tanken som räknas, eller? Vaknade första gångerna ganska tidigt men insåg att, varför ska jag gå upp tidigt när jag inte har något planerat? Så jag sov ganska länge, vilket var väldigt skönt. Sedan gick jag och emma till gymmet och körde ett hyffsat hårt pass, eller ja det var grymt hårt för någon som inte varit på gymmet sedan 1900-kallt-mitt-på-vintern ungefär. Sedan har vi bara lagat mat och så såg jag och Jessika sett en film. Eller det var mest Jessika som såg för att jag lyckades somna. Bra film tydligen! Men fick veta sen att den inte alls var någon höjdare. Så tur i oturen.
Dock hur i helvete ska jag kunna somna inatt nu då!? Så typiskt mig. Jaja bara gymmet planerat imorgon och träffa Deborah senare på eftermiddagen. Så det går bra.
Nu jobbar emma natt och jag och jessika är hemma och kollar på stefan och krister med jessikas kille. Hon bor hos oss numera vilket känns kul! Hon kommer bo här tills dess att emma och hon drar iväg på resa i höst.
Veckan i övrigt är det bara gymmet som gäller hittills och jobb på lördag. Äntligen sätter det igång! Längtar tills vi kör igång fullt ut.
Hello Oslo, i´m back!

Dagens musik; Skrillex - Kill everybody



jag ska aldrig mer famla, nej aldrig mer, förlåt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback