när livet är en fest.

Lördagen var ju som jag skrev i förra inlägget mycket osäker. Var iallafall hemma hela dagen, tror jag.. För att sedan på kvällskvisten möta upp Vegard som varit på vinsmakning på jobbet och dra vidare i Oslos nattliv. Och vilket liv! Haha. Alltid när vi är i farten så att säga. Finns inte mycket att säga om det mer än att det var riktigt kul!
Trodde jag skulle vara bakis på söndagen men så var inte alls fallet, vilket bara var skönt. Chillade i soffan framför 2 and a half men under dagen och surrade med Jessika och sedan Emma som varit iväg. För att sedan vara min tur att tagga till fest nr 2. Gjorde mig i ordning mötte återigen upp Vegard och sedan även restaurangchef Emma för att representera Wallmans på en fest med Bacardi. Vi, alla brats, 3 drinkbiljetter, plock mat, svindålig musik och drinkar för 48kr. Kan ju meddela att det var, sådär! Förutom sällskapet, plockmaten och dom goda mojitosen så det var ju bra. Men vi blev inte alls sena, gick därifrån runt kl 23 kanske efter att ha hånat klart musiken som spelades.
Idag var det in på jobb. Show n tell som det heter. Menysmakning tillsammans med lite vin. Och japp jag behöver inte äta på en vecka! Haha. Även fast man inte provar mer än en mumsbit och någon cl vin så efter ett tag blir man mätt. Vi fick såklart en hel måltid att avsluta med också.
Efter det följde jag med Kjersti, Anette, Håvard och Varpu till parkteatret för att umgås. Kan ha varit första gången Kjersti är med mig på ett sådant ställe när alla beställer öl och jag tar sodavatten. Haha men jag kände helt enkelt inte för öl.
Har ju lyckas knåpa ihop hela 4 timmars sömn inatt så jag ska faktiskt gå och lägga mig. Och det var inte för att jag la mig sent utan för att jag vaknar upp klarvaken 4 timmar efter jag somnat. Det måste vara någonting som inte stämmer, man blir ju irriterad. Och trött i slutändan.
Imorgon är det jobb igen med inventering osv. På torsdag smäller det på riktigt! Då sätter vi igång. Gilla.

Dagens musik; Placebo - Infra red



dj, gör så att han och jag kan flyga hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback