like i care, i think im in love.

Behöver jag ens nämna semester? Nej trodde väl inte det. Därför har bloggen stått mer än tom. Det jag alltså har unnat mig dessa 10 dagar eller vad det är utan att blogga är; bio transformers 3 i 3D helt sinnesjukt braaaa film!! se se se..! festat till klockan 9 på morgonen för att sedan kliva upp 1h 30min senare för att åka och bada med Ronnie, Sophie och Micke på dalarö. Den festen var ju bland det bästa i sommar, helt klart! Sådan spontan måndag med 15 personer som njuter av sommar och sol för att sedan bara gå totalt all in på en egen pool fest. KING! Har även hunnit med att åka till den såkallade "Blå lagunen" ute på Ekerö samt solat vid en strand en bit ut i rönninge. Allt givetvis för solens och mitt välmåendes skull! Något väldigt otippat för att vara jag var när jag hakade på resten av gänget ut till Åkers styckebruk för att fiska i ett par timmar..! Kan då meddela att vi 10 (Söder, Nattis, Virre, Tvärn, Jimmy, Micke, Jag, Hajas, Ronnie & Sophie) inte fick någon fisk, what so ever.....!! Mera spontan fest såklart med vänner och bekanta, semester är bara så bra. Och även mera bio till råga på allt! Då såg vi alltså Fast and the furious 5, helt ooooouuutstanding film!!! så jävla grym! Inte att förglömma heller, det årliga Hydet MC. Givetvis med hillclimb och avslutandes med jobb bakom scenen. Iår var faktiskt en av dom bättre, bra väder (!!!!!!) och hyffsat med folk. Och dessutom rekord i att sitta i bilen påvägen hem, 05.20! Vi börjar kunna det här nu.
Så nu kör jag alltså sista dagarna hemma innan jag åker vidare mot Oslo och lite rutiner. Såklart ska detta inte vara smärtfritt utan är dubbelbokad in i det sista. Varför blir det alltid samma visa jämt..!? Är det jag som är dålig på att planera eller folk som inte kan? Jag vet inte.. Men nu har jag ändå varit hemma i ca 2 månader och ändå är det sådan stress nu mot slutet. Ska det vara såhär så orkar jag inte. Isolerar mig.
Fredag eftermiddag sitter jag på tåget påväg hem iallafall. På gott och ont som alltid. Dock med en älskling mer med mig i bagaget...!! Jag är såld!! Då har jag ändå sagt att jag aldrig kommer bli det, men nu.. Nu är det fan kört. Jag tror jag är kär.



jag flyger högt och det känns som jag faller igenom igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback