hårt liv att leva, not.

I feel it now! Nu är det nära alltså! Premiären är alltså på torsdag och nu är det finslipningar på högnivå. Barerna börjar se mer och mer ut som barer och showen blir bara bättre och bättre. Det man hinner se mellan allt annat fix. Så det ska bli huuur skönt som helst att faktiskt sätta igång med en ny säsong! Glädjer mig till max!
Och självklart har vi en del kvar att göra som ska kirras imorgon och vi gjorde mycket idag. Vi jobbade inte bara idag utan fick även njuta lite extra. Lite som igår, fast idag fick vi prova säsongens 5 rättersmeny som kommer finnas som heter WOW. Menyn bär såklart samma namn som säsongens show, WOW. Och det mina vänner! Jisses!! Inte nog med att magen faktiskt skrek efter mat utan huvudet var som en svårtuggad plombdödare till godis..! Så glider dom in med så otroligt god och fantastisk mat, som alltid. Kan ju säga att om någon tyckt att det var en bra idé att rulla mig ner för thorvald meyersgate så hade jag nog inte bangat. Matkoma deluxe alltså.



Detta var då förrätten. Damn it was good!

Mer än så tänker jag inte göra idag/ikväll. För även inatt sov jag lika bra som en påse skridskor. Inte alls. Fattar inte vad det äääär!! Så om någon har något vrålhett tips om hur man kan göra eller what so ever! Tas det emot. Idag blev jag tipsad om spikmatta. Alla förslag är välkomna!
Så NU tänker jag försöka sova, för hur trött jag än varit förut har det inte gått. Därför gör jag ett tappert försök nu.
Imorgon alltså, jobb. Love it!

Dagens musik; José Gonzales - Heartbeats



jag vill förändra allt, och allt som jag ser i den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback