inte ens grönt på träden.

Sådär då har jag också efter snart 10 månaders tid här i oslo invigt att köpa öl på affären. 6st öl och 140nok senare ska man tydligen vara glad? Eller? Det är sinnessjukt! Skrattretande om inte annat. Inte nog med det så vill absolut inte mitt ena norska kort fungera, alls. Så fick betala med mitt svenska för det var den enda koden jag kunde och cash tog jag inte med mig. Ibland är verkligen turen på min sida. MEN helt bitter är jag inte för jag lyckades dock hitta 50kr vid min port innan jag gick in i butiken. Så någonstans insåg väl dom högre makterna att jag inte bara får ha otur i den här stan.
Idag har vi haft ett fantastiskt väder ute! Njutit som bara den! Mötte upp Toy för att glo lite på carlings och njuta maximalt av solen. Möts av grabbgänget som skulle spela beachvolleyboll i samma veva så vi joinade. För JAPP vi har haft så pass bra väder att killarna kunde lira i baröverkropp och shorts och Toy i bara linne och shorts. I april!! Det kallar jag glassigt! Jag var inte med och spelade pga olust och för dålig inställning. Kändes bättre att glo bara. Så hejarklack och domare fick bli mina uppgifter. Passade mig mycket bättre.
Om ca 1h så ska jag börja bege mig mot jobbet. Känns gött att ha kunnat njuta av dagen för att på kvällen gå till jobbet. Lite mallis känsla över det hela att vara ute i solen på dagen och jobba på kvällen/natten.
Håller nu givetvis tummarna för bra dricks och även bra väder imorgon. Då det vankas fest, var hur när och varför har jag absolut INGEN aning om. Men bra blir det nog!
Ska vara kattmatare till Annsis katter nu i 2 dagar också. Helt sysslolös är man ju faktiskt inte.

Dagens musik; Lady Gaga - Born this way



jag gick ut en kväll, för att känna lukten av våren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback