shopping när den är som bäst.

Shit min tid hemma börjar lida mot sitt slut verkligen. Känns både bra och trist såklart. Tråkigt eftersom man måste lämna alla fina vänner och familj och allt därtill. Det finns ju givetvis kvar när jag kommer tillbaka nästa gång. Och jag känner nog aldrig att tiden räcker till hemma till allt man vill göra. Blir förhoppningsvis bättre i sommar.
Bra att återvända till oslo så jag får tillbaka lite av vardagen där, lite jobb och träffa dom jag tycker om därborta. För jag har ju faktiskt väldigt fina vänner och en vardag där också. Tro det eller ej.
Kommer ju alltid kännas lite jobbigt och lite bra varje gång man åker åt det ena eller andra hållet.
Så idag hade ju mammilu tagit ledigt för att vi skulle göra något tillsammans. Vilket vi också gjorde. HELA dagen! Vi tog oss i kragen och åkte till rosaholmen. Där slog vi ihjäl timme efter timme tills vi faktiskt var ganska slut, pengarna mindre och inga fler affärer att gå i.
En mycket härlig dag tillsammans med bara henne. Sådant kallar jag kvalitétstid. Kommer förhoppningsvis få det med pappilu också senare i vår.
När jag kom hem så var det iprincip att vända i dörren. Åkte mot Jimmy och Linda för att retas lite med dom. Vilket jag nog lyckades med. Hoppas jag. Haha. Dom är så fina dom två. Senare kom även Sophie och gjorde oss sällskap. Trevlig kväll helt klart med andra ord.
Imorgon måste jag ändå åka till stan. För stadium i skärholmen hade inte mina björn borg skor jag vill ha. Så får bli en snabbtripp dit. På kvällen fick jag haka på Cissi till någon form av cocktailparty med hennes gäng. Kommer inte bli långvarig då jag ska upp TIDIGT lördagmorgon för att flyga tillbaka.
Blandade känslor som kommer upp och ner hela tiden. Sjukt jobbigt.

Dagens musik; Moneybrother - They´re building walls around us



jag var ingen, du var aprilhimlen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback