då drar vi till köpenhamn.

Nu var det ett par dagar sedan jag bloggade insåg jag just. Man kan säga att jag har haft fullt upp sedan jag bloggade sist. Var ju iväg på den där grejen med Cissi vilket var otroligt kul trots att jag inte alls mådde helt hundra. Kul att få träffa både Vlatko och Erik igen. Så helt utanför var jag inte.
Åkte ju tillbaka till Oslo tidigt på lördagen, inte super pigg men taggad på jobb. Hann knappt få av mig jackan innan Vegard ringde och frågade om vi inte skulle ta en kaffe innan jobb och mysa i solen. Jag var inte sen att haka på den idéen. Trots att jag kanske behövt sova någon timme, men vad gör det.
Det blev verkligen ett kärt återseende på jobbet, jätte skönt att vara tillbaka och få träffa alla. Kändes toppen.
Stängde ganska tidigt så det blev att ha lite catchup time på champoo tillsammans med ett gäng.
Söndagen blev att vi skulle ha en överraskningsfest för en av vakterna som fyllde 30. Så det blev att börja tidigt hos Samuel och Vegard med John-Magnus i tillägg. Sedan vandrade vi vidare till nästa förfest som skulle vara hos en annan vakt på hans solterass. DET kallar jag sommarkänslor! Det var fantastiskt väder och vilken terass sen! Hur nice som helst och vi blev ganska många som kom dit. Rosépremiär och sushi där innan det bokades en stor taxi till stället vi skulle vara på.
Kvällen var väldigt lång men otroligt kul! Man kan verkligen säga att han blev överraskad att alla hans vänner var på exakt samma ställe just för att fira honom. Det blev riktigt bra. Vi åkte även till 2 andra ställen utöver det för att fortsätta kvällen. En utav dom bättre ute kvällarna måste jag säga. Kanon start och kanon slut.
Så igår blev riktigt lugnt. Förutom att jag satt i telefon iprincip hela dagen eftersom vi skulle administrera våran stundande resa till köpenhamn. Vilket till slut gick smidigt så hotell och flyg är bokat och klart.
Så imorgon drar jag, Alexandra och Vegard till köpenhamn för att se Wallmans och bara njuta. Kommer bli as grymt tror jag! Kul att göra något spontant.
På kvällen gick jag hem till Alexandra som hyrt två filmer så vi köpte en massa gott och bara degade i soffan heela kvällen.
Idag har jag bara fikat med Vegard och träffat hans pappa och nu återstår bara packningen till imorgon då vi drar tidigt. Sedan ska jag hem till Vegard och käka middag och ladda batterierna inför köpenhamn.
Galet är ordet. Men det kommer bli så fett.
Så bloggtorka ytterligare några dagar.

Dagens musik; Evryone - Millions



du var sötare än dom, men jag slängde bort dig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback