this week is over.

Hann liksom inte blogga igår, alls. Började på jobbet kl 14 med barmöte och sedan körde vi igång. Vi var bara två st som jobbade igår tackvare att det inte var så mycket gäster. Jag var ganska nervös då jag inte stått i dom två barerna som vi skulle ha öppet igår. Eller jo ena hade jag stått i men det var bara en kort stund plus att det var på genrepet då vi inte hade igång det som det skulle.
Men det gick as bra! Var hur kul som helst! Tror att den här hösten/vintern kommer gå i en rasande fart.
Efter vi stängt så var det något som dom kallar för "kvarsittning". Dom som vill får alltså vara kvar på jobbet och dricka öl och ha det trevligt tillsammans. Vilket vi också gjorde igår. Till kl 6 på morgonen (!) Jag tog det lugnt men hade as kul för det! Några av killarna gick catwalk på scenen med diverse kläder såsom klänningar och rosaglittriga hotpants för att överraska oss. Har inte skrattat så mycket på väldigt länge. Så antagligen av den anledningen tyckte folk det var roligt att dricka öl till kl 6 på morgonen.
VDn i baren så vi också kunde chilla men jag hjälpte honom att städa undan det sista innan vi stängde.
Idag skulle vi haft kickoff, men den är självklart flyttad till den 24e istället! Super trist! För det är ju såklart den helgen jag åker hem. BLÄ! Men dom får ha roligt utan mig.
Så idag har jag sovit och kollat på danska paradise hotel typ. Har varit ensam hemma hela dagen. Och nu är jag ledig ett par dagar, gissa om jag ska vila. Eller okej ska åka med en kollega till ikea på onsdag. Ska bli kul!
Annars har jag inte mycket planerat i veckan.

Dagens musik; Daniel Linnros - Genom eld



för det är ett nytt spel och jag vill inte vara med...

Kommentarer
Postat av: PAUSE

fiiinishar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback