super mega ledig.

Gårdagen var grym! Visst i början sket sig allt då bongmaskinen vid broadway baren kukade ur. Rådde total kaos när alla 400 gästerna skulle få ut sin dricka och glasen sinade. Men vi löste det snyggt och det gick kanoners! Sedan flöt kvällen på bra, showen bra som vanligt och jag hade as kul! Kommer defenitivt lära mig massor! Har en as kul tjej som jag jobbar med bland annat som jag tror kommer ha sjukt kul tillsammans med. Så summan sumarum av kvällen såhär efter att jag äntligen tagit mig ur min ledighetskoma så var det, as kul!
För jag har verkligen legat i koma hela dagen, jag gjorde som planerat, tog mig inte ur sängen på hela dagen. Helt slut. Men nu kör vi! Är redo för en säsong/höst där nu.
Ikväll ska jag bara kose mig med emma, jennie och sofie som kommer hit. Vi ska äta lasagne. Har för övrigt inte ätit hemma på snart 2 veckor. Haha. Tack jobbet för maten! Så det ska bli skönt att för en gångs skull ha en lugn fredag. Jag orkar inte ens sminka mig eller ta på mig nå schyssta kläder. Mjukis for life today!
Imorgon är det jobb igen, och söndag troligen kickoff med jobbet. Alltså "typ" 1 dag ledigt den här veckan. Hörde jag klirr i kassan? OM jag gjorde.

Dagens musik; Håkan Hellström - Ramlar



och det gör jag inte heller när jag tänkte på en ängel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback