smygpremiär.

Tror jag känner min familj ganska bra trots allt? Pappilu hade sett mejlet först men var för trött för att svara så mammilu tog över. Så HELT fel hade jag inte.
Ingenting vill verka funka idag. Men det började igår innan jag skulle gå och lägga mig. Eller snarare kolla på danska paradise hotel med emma. Skulle boka flygbiljett hem på emmas kort, vilket inte alls ville sig. Men till slut så funkade det iallafall. TUR! Så jag kommer alltså hem den 23-27 sept! Ska bli jätte kul att köra en lång helg hemma igen. Hinner nog dessutom se första seriematchen med mitt kära BK Salem. Inte helt fel.
Sov riktigt dåligt inatt, fattar inte varför. Premiärnerver? Måste vara det annars vette fan vad det är för fel. Hade sprängande huvudvärk när jag kom hem från jobbet igår också, vädret skiftar ju från sekund till sekund så kan vara det. Eller alternativt premiärnerver.
Men det ska nog gå bra hoppas jag. Ikväll är det ju bara genrep/förhandsvisning. Så det ska bli as kul! Ser fram emot det. Men efter det jag drömt inatt så MÅSTE det gå bra, för i drömmarna gick det sådär.
Har tränat idag vilket gick sådär, man tappar fort har jag märkt. Men nästa vecka jobbar jag bara 1 dag som det ser ut nu så då blir det massa träning. Ska försöka hitta något litet extra jobb nu när det inte är så mycket jobb i september. Men då kanske man når sina mål med träning och kost.
Har ju en på jobbet som utbildar sig till PT så gissa om jag tänker bolla med henne ganska mycket? OH YES!
Nä nu måste jag fortsätta att göra mig redo för en kväll/natt på jobbet. Jag gillar det!

Dagens musik; Band of horses - Compliments



och det gör inte ont, när kicken skallar...

Kommentarer
Postat av: Jenny

ville bara säga att jag är sååå dålig på att lämna kommentarer men följer dig och ditt härliga liv iNorge,kraaaaam Jenny

Postat av: PAUSE

vissa dagar är mindre bra än andra

2010-09-02 @ 11:36:32
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback