kickar lagfest, crewfest & födelsedagsfest.

Lördag och jag trodde att jag inte skulle vara så pigg. Eller jag är trött men inte så konstigt kanske. Men lagfesten igår blev inte alls som jag tänkt mig. Kan säga att det var bra roligt att träffa tjejerna igen! Dom gamla rävarna som är kvar vill säga. Så vi gjorde det bästa av situationen helt enkelt. Fast jag misstänker rejäl fylla ikväll istället. Jag är inte alls taggad. Eller inte än iallafall. Kanske åker till tullinge senare ikväll också till Emelie och Hajas där gänget ska vara för att fira Emelie som fyller år idag. Grattis!
Men jag vet inte än, får se. Tullinge liksom..? Ganska långt från där jag kommer befinna mig. Äh kör bara! Hoppas kunna färga håret idag men det ser inte ut att bli så. Som sagt kriget med klockan.
Hämtade även ut min jubileumsbok med Håkan Hellström igår, en massa bilder och sådant. DET kallar jag kärlek.
Det ska bli skönt att flytta till nya lägenheten nästa vecka. Jätte skönt verkligen.

Dagens musik; Familjen - Det snurrar i min skalle



vad skönt att veta min vän, när du tappar förståndet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback