årets val.

Idag har jag sovit länge länge, fast ställde klockan in case of ni vet. Så har jag haft en lång frukostdejt med roomie Mariqa i köket. Riktigt behaglig måndag måste jag säga. Så nu ska vi göra oss lite i ordning och sedan gå till ambassaden och rösta. Är överhuvudtaget inte insatt i det alls men det känns ändå som att man ska rösta för att ha någon påverkan. Annars ska man inte klaga om man är besviken. Det är nu vi kan påverka hur sverige ska styras. Så jag gör min del i det trots att jag bor i Norge, men inom loppet av 4 år kommer jag nog bo där. Tycker det är bra att man kan rösta iallafall faktiskt.
Ska nog inte göra många knop idag faktiskt. Städade och så igår vilket är skönt för då slipper man tänka på det idag. Borde träna idag men tror att orken tryter lite. Imorgon tar jag nya tag istället. Haha. Fy fan va lat jag är.
Idag kände jag ett riktigt glädjerus, jag är så glad att jag har vissa personer som mina vänner. Vänner betyder allt. Man ska aldrig ta dom förgivet. Vad skulle man göra utan sina vänner? Jag hade inte varit nånting utan dom.

Dagens musik; Mew - Repeaterbeater



någon dag är jag din jakttrofé du övergav...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback