visst är det onsdag idag.

Som sagt mina dagar är inte vad dom bör vara. Upp och ner hit och dit. Ingen koll. Så jobbar jag inte överdrivet mycket just nu och så är det på helgerna, eller vad ni kallar helg iallafall, så det blir lite konstigt.
Ska in på jobbet en sväng idag för att prova en jacka som jag tänkte köpa. En rejäl vinterjacka helt enkelt. Hoppas den passar bara. Annars kör jag på min jag har här helt enkelt. Inga konstigheter.
Har faktiskt klivit upp i tid idag för att promenera med Toy. Var ganska skönt väder ute och vi gick nånstans där vi aldrig varit. Haha. Men tillbaka hittade vi iallafall. Tur var väl det för just som vi började leta oss tillbaka så började det regna, vad annars!? Oslo säger jag bara.
Fast dom senaste dagarna har vi haft ruggigt bra väder. Så jag ska nog inte klaga trots allt.
Att slå ihjäl dagar är inte fantastiskt roligt måste jag medge. Måste komma på något roligt att göra.
Har tydligen fått hem Håkan H´s nya skiva också!! Gissa om jag är sugen på att höra den!? OM jag är!! MEN istället så får min bruur öppna det fantastiska paketet och lyssna på dom först. Ibland känns det SÅDÄR att bo i Oslo. Typ som nu. Fan.

Dagens musik; Håkan Hellström - Min huckleberry vän



jag orkar inte fly längre, det är andra som rusar nu...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Jamen du får väl komma hem och lyssna på nya Håkan Bråkan. Har tagit från gårdagens DN en artikel om nyss nämda typ......

Puss o kram

2010-10-14 @ 13:05:53
Postat av: angelique

pappilu; jaa jag får la ta och göra det! men som det ser ut nu och som jag även mejlat er, har ju inte din mejladress till jobbet. om hur jag tänkte komma hem till jul iallafall :) sicken tur att jag har dig du! puss å kramis

2010-10-14 @ 15:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback