sista dagen på jobb denna vecka.

Sådär, inne på dag 3 nu då. Ja jobb alltså och ingenting annat. Som jag skrivit tidigare blir det inte roligare än så. Dock hoppas jag på en öl efter jobbet idag om det inte blir allt försent och Champoo har stängt. Men det visar sig. Har en av mina "äta-svin-mycket-skit" dagar idag. Och imorgon. Eller egentligen så innebär det bara att jag får dricka läsk, äta godis alternativt annat gott. Igår var jag bra sugen när kockarna hade lagt ut chokladhörnor av kakan dom bakat till desserten, men nix jag fick inte! Så det var bara att ignorera den fantastiskt stora brickan som låg där med "kladdkake-hörnor". Duktigt av mig tycker jag. Känns jävligt bra! Och panacottan inatt fick jag också skippa. Duktiga jag.
Så jag tycker jag är värd en öl ikväll. Imorgon vet man aldrig vad som händer, söndagar är ovisa på så sätt. Ganska skönt.
Nej lite smink på det här sedan mot jobbet.

Dagens musik; Håkan Hellström - Du är snart där



och det var första gången, han fick stryk av en främling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback