man får unna sig en pizza.

Jag är trött, jätte trött. Iallafall just för tillfället. La mig ganska sent inatt för att jag totalt glömde bort tiden och satt och kollade på Ullared samt Lite sällskap. Sista avsnitten för säsongen. Lite små trist men kanske lika bra det om jag ändå ska börja jobba mer. Hoppas jag iallafall.
Skulle ju ha jobbat idag egentligen men det var inte tillräckligt många bokade så det blev ändrade planer. Då blev jag ganska glad trots allt för att jag skulle hinna åka och träna handboll istället. Kan jag det? Svaret är Niklas Erik Johan. Min hals strejkar. Och av erfarenhet så ska man ikke träna med ont i halsen. Tvär nit när det gäller det. Så jag avstår.
Istället så följde jag med Madde till skattetaten idag och en kortis på stan. Jätte mysigt i vårat härliga höstväder. Sedan ringde jag Emma så vi vandrade till affären bland annat. Hon har varit hemma från jobbet igår och idag pga illamående. Inte bra alls.
Faktiskt så unnade vi oss en pizza att dela på. Inte över jävligt dyrt men inte svinbilligt heller.
Annars idag, ska jag göra absolut ingenting. Typ somna framför en film eller så, vore ju så jävla nice.
Imorgon ska jag sova tills jag vaknar. Och förmodligen få lite motion då också. Dom senaste dagarna har jag gått runt som aldrig förr. Typ asapa bra.

Dagens musik; Tim Berg - Bromance



och du sa att livet var något enkelt, men jag kunde inte hålla med dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback