jätte mycket håkan, min älskade man.

NU har jag äntligen lyckats få Håkans nya skiva! LYCKA!! Så nu har jag igång den för att börja lyssna in mig. Den kommer att gå varm. Fast Emma inte kommer gilla det. Haha tråkigt. Idag börjar även mina nya rutiner. Halv trist att jag börjar en fredag då jag är van vid att få äta godis och dricka läsk. I det här fallet läsk på jobbet. Men jag ska hålla mig till sodavatten. Jag tror faktiskt för första gången på mig att jag klarar det här. Det känns som en ny milstolpe i livet. Nu kör vi!
Plus att jag ska träna på söndag, kickboxning. Jag och Emma var ute och gick igår och hittade ett kampsportssenter/gym som hade 10 dagar gratis utan förpliktelser. Hur bra som helst! Så på söndag är det hon och jag som tränar. Yes! Längtar efter träningsvärk. På riktigt.
Nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning, lyssna på Håkan och försöka att inte tänka att min brur fick träffa honom igår.
Ikväll och imorgon är det jobb som gäller. Skönt.

Dagens musik; Håkan Hellström - Dom där jag kommer ifrån



lämnar sverige vid vinga, ingen tid för cermonier...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback