jag vet inte jag.

Jag trodde på kaos, vilket jag också hade rätt i. Det började med att vi hade gäster som absolut inte var intresserade av showen utan ville mest stå i baren och surra. Lyssna på musiken som om det vore vilken pub/klubb som helst, diggar låtarna dom gillar men glömmer helt bort den spektakulära showen där nere. Ja, sedan kickar festen igång. Kaos kaos kaos. Otrevliga gäster, slut på det mesta och bara ös. Ruggigt roligt! Otrevliga gäster = otrevlig jag tillbaka. Det får dom bara ta. Men det gick fint. Dryga bankmänniskor, ska allt gå till banken och skrika på dom för att jag fått vänta i kö mer än 10 min, och minsann fått väntat längst. Nä fy fan.
Så nu är jag lite trött och ska faktiskt snart gå och sova för en dag imorgon också. Även där, garanterat gasen i botten. Till på köpet lördagsstädning samt inventering. Jag kommer alltså somna ovaggat imorgon och sova väldigt gott långt in på söndags förmiddagen. Förhoppningsvis längre än så.
Magen däremot, bättre mycket bättre. Super skönt! Kunde faktiskt äta 2 hela mål mat idag. Yeey! Det går framåt, imorgon kanske även frukost.
Chillar ner med kings of leons nya skiva för att sedan somna gott. Väldigt gott.

Dagens musik; Kings of leon - No money



som var sorligt med den trippen, han älskade henne inte...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Skönt att du mår bättre. Visst e de kul när det är ös..... Även om de dryga folket kan dra ner på det roliga.. Ska iväg till farfar o Rut idag på kalas kl 3, bara jag, jag + massa annat folk så klart. Bilburen för det är dykkurs imorgon bitti. Må gott. P

2010-10-30 @ 10:31:40
Postat av: angelique

Ja mammilu pratade om något kalas där det är ju roligt. Men tråkigt att du inte fick med dig resten bara, jag hade gärna följt med om jag var hemma! Så du får hälsa dom så gott från mig. Visst är det jätte kul när det är ös men som sagt det drar ner lite. Men whatever! Ta det lugnt på dykkursen, <3

2010-10-30 @ 12:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback