gråa måndag.

Ibland halkar jag liksom efter med min bloggning, tydligen lätt hänt när man inte sitter vid datorn jätte mycket. Iallafall under helgerna. Och i helgen var en bra helg.
I fredags lyckades jag och emma iallfall vara hemma och se lite idol och mysa fram tills kl var ca 22 då gick vi och mötte upp Sara Stappe samt Jennie. Dom skulle ta några öl och så, man kan ju inte vara sämre så jag följde med som sällskap bara. Orka sitta hemma helt själv. Njaaee inte riktigt.
Lördag, sov ut och åt en riktig brakfrukost med emma. Verkade som att alla började festen mycket tidigt och ingen höll tillbaka. Så ett glas vin här hemma och sedan ett irishcoffee stopp innan vi drog till Jennie & co. Vi hade det riktigt trevligt faktiskt.
Packade oss sedan vidare mot Wallmans för att mysa vidare med bubbel och terra kollegorna lite. Så fortsatte kvällen sedan mot fridays och en mycket rolig efterfest som slutade sent/tidigt. Beror på hur man frågar.
Igår innebar alltså bara att dega i sängen med godis, film och cola. Varken jag eller emma hade ork till att göra annat. Men jag klagar inte. En bra helg helt enkelt.
Och nu till helgen åker Emma hem till sthlm så jag blir lämnad ensam, dock jobbar jag så det gör inte så mycket.
Skönt att få in lite timmar, i neeeeed it.
Idag ska vi nog ta upp kollandet på paradisehotel danmark, alldeles för länge sedan nu. Heja heja! Köpa dammsugare i veckan också.
Mer spännande än så blir det nog inte.

Dagens musik; Coldplay - Clocks



en vän är en vän hur taskigt livet än har gått...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Jasså det är dax för att släppa in en damsugare nu.

Är inte lägenheten så ny så du slipper städa??? Näe jag vet att du städar "nästan# för mycket.Hade gott. Pappilu

2010-10-05 @ 08:25:56
Postat av: angelique

pappilu; haha japp nu är det dags för dammsugare! bara LÄNGTAR tills jag får svepa den över golvet och känna hur rent och fräscht det blir :P så tyvärr slipper man inte städa fast den är så pass ny.. det vore ju guld i sådana fall!

2010-10-05 @ 14:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback