gårkvällen i stora drag.

Jag orkar inte ens skriva att jag är trött för det är en vardag. Hade en hel nice afton igår. Åkte faktiskt iväg till en hall jag till slut hittade en bra beskrivning att hitta till. Spelade handboll med div 3 laget Kjelsås. Det var riktigt roligt! Tyvärr missar jag träningen imorgon samt hela nästa vecka pga jobb men tisdagen därpå ska jag tillbaka och träna och ha ett snack med tränaren. Verkar vara ett skönt gäng! Solo som svensk också, finns dock 1 svensk i herrlaget. Det hörde jag nämligen tränaren ropa till honom "vi har hittat en vännina till dig här!" han svarade tillbaka något i stil med "va bra! då förstår man iallafall vad 1 säger här!" Haha. För det är inte lätt som en plätt att förstå alla instruktioner på norska vill jag lova. Tur att man gjort majoriteten av övningarna tidigare så det inte är jätte konstigt. Men det var roligt och jag hoppas jag får fortsätta där trots att jag kommer jobba en del. Dom behövde folk så det kändes ändå bra. Plus att det är närmare än till det andra laget jag tränat med tidigare.
Och vi hemma klagar på sena träningar till kl 22, vi ska nog vara tysta faktiskt. Här är det halltider från kl 21-22.30 DET är sent! Nog om handboll. Min träningsvärk är iallafall märkbar.
Efter träningen igår drog jag hem och duschade för att sedan möta upp, Toy, Madde, Tobbe och Henke på Tea Lounge här på grünerlökka, jätte mysigt och vi gick vidare till Ryes och sedan stammis stället Champoo. Men tackvare mitt och Emmas kontrakt blev det sodavatten med tranbärsjuice enbart. Duktiga jag.
Vi hade det skit trevligt och det lär nog bli fler sådana kvällar framöver. Jag har bra vännor/kollegor jag.
I eftermiddag ska jag, Emma, Jennie och Lars fika. Även idag på tea lounge, haha. Och så ska jag gå till posten snart för att se om jag kan adressändra här.
Imorgon jobbar jag! Yeey. Och vi har fått våra nya vinterjackor, eller dom kom med leverans igår så jag tar imorgon. Samt nya arbetsskor. Rena julafton.

Dagens musik; Håkan Hellström - Det här är min tid



det finns en första plats som inte går att nå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback