arbetsmyra.

Lång arbetsdag igår faktiskt, en mycket märklig kväll. Vi fick ett bortfall som gjorde att vi var en kort än vad vi beräknat, men det gick strålande. Hemma vid halv 5 imorse och börjar kl 14 idag igen. Och ikväll har vi mer än full salong. Så vi kan ju bara förvänta oss hel crazy kväll helt enkelt. Men det blir bra!
Imorgon är det första advent och det känns inte riktigt så. Jag har inte hunnit känna in mig i julkänslan än, trots att ett extra nummer är inlagt med lite jul feeling. Man har så mycket annat i huvudet.
Lägenheten igår var inte alls våran smak så den går bort. Jag tror nog ändå på den första faktiskt. Men vi ska iallafall gå på en till visning imorgon så då får vi se.
Ledig måndag och söndag nästa vecka så nu gäller det att hålla i hatten tills nångång i början av februari tror jag. Och det gör inte mig så mycket, trivs riktigt bra på jobbet och dom jag jobbar tillsammans med. Precis som det ska vara.
Men nu måste jag göra mig i ordning så inte Madde halshugger mig.

Dagens musik; James Blunt - No tears



det finns en första plats som inte går att nå...

Kommentarer
Postat av: Madeleine Liljestam

Halshugga dig? Jag har min voodoo-docka, så det så... ;)

Postat av: angelique

man vet aldrig :) du ser ju så elak ut under ghost... :)

2010-11-28 @ 07:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback